Handelsbetingelser

Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på levering af personale hos Tjenerskole. Tjenerskolen ejes af Terk Holding og Katrine Møller Holding som holder til i København Nyhavn 16 aftalerne kan indgås på dansk og engelsk.

Du kan handle hos os således:

Du skal minimum være 18 år for at bestille personale hos Tjenerskolen.

Betaling
Vi modtager betaling via bank overførsel. Beløbet trækkes efter aftale med den enkle kunde inden levering til private. Ved Erhverv fakturer vi altid hver onsdag ugen efter endt event.
Såfremt du ønsker at vi trækker pengene med det samme, bedes du kontakte Tjenerskolen på 42576145.
Alle priser er angivet i dkr pr Tjener pr. time eller er angivet som et samlet tilbud. Ekskl. levering. Transportomkostninger dækker levering og afhentning af tomt service. Prisen på transport afhænger af hvor i landet personalet kommer fra. Alle priser er ekskl. Moms. Priserne vil fremgå under bestillingen.

Levering af personale
Ved bestilling af personale bliver du bedt om at oplyse forløbet af dit arrangement. Baseret på det, beregner vi et pristilbud til dig. Du skal sørge for at der er nogen til stede på den angivne adresse eller have aftalt med Tjenerskolen hvor personale kan komme ind og begynde deres arbejde. Hvis dette ikke overholdes indenfor det angivne tidsrum, har Tjenerskolens personale ret til at køre fra stedet igen.

Arbejdsskadeforsikring
Tjenerskolen vikarer er altid forsikret af Tjenerskolens arbejdsskadeforsikring.

Sygdom

I tilfælde af sygemeldinger, vil den bestillingsansvarlige blive kontaktet hurtigst muligt. Tjenerskolen vil forsøge at finde en afløser men kan ikke garantere dette. Virksomheden eller den private forbruger vil ikke blive faktureret for den enkle sygemelding.

Ændring
Du kan gebyrfrit ændre din bestilling af personale 8 dage før l. Såfremt i vil justere op i personale stk. kan i gøre dette indtil dagen inden eventet. Dette sker ved henvendelse til 42576145.

Afbestilling
Du kan afbestille personale op til 14 dage før leveringen. Såfremt du annullerer bestillingen senere end 14 dage før levering, opkræves du 90% af ordrebeløbet.

Ved booking personale hos Tjenerskolen medfølger krav i nedenstående:
Jf. Vikarlovens ” § 3. Vikarbureauet skal sikre, at vikaren under dennes udsendelse til en brugervirksomhed, for så vidt angår arbejdstidens længde, overarbejde, pauser, hvileperioder, natarbejde, ferie, helligdage og aflønning, mindst har vilkår svarende til, hvad der ville have været gældende i medfør af lovgivning, kollektive overenskomster eller andre bindende generelle bestemmelser, hvis vikaren havde været ansat direkte af brugervirksomheden til udførelse af samme arbejdsopgave.

På vagter som varer mere end 8 timer, er virksomheden forpligtet til at give vikaren en sammenhængende pause på minimum 30 minutter.

Reklamation
Vi vil meget gerne høre fra dig hvis du er utilfreds du synes, vi kan gøre det bedre. Har du reklamationer til din bestilling af personale, kan vi kontaktes på info@tjenerskolen.dk eller på tlf.: 42576145. Telefonerne er åbne mandag-torsdag 9-17, fredag-lørdag 9-18, søndag 9-13.
Reklamationer skal foretages hurtigst muligt under eller efter endt event. På den måde kan vi med det samme reagere og give dig en bedre service.
Er du ikke tilfreds vores håndtering eller afgørelse af en sag, kan du som forbruger altid henvende dig til forbrugerklagenævnet:
Ankenævnet for Hotel, Restaurant og Turisme, Vodroffsvej 32, 1900 Frederiksberg C, Mail: kontakt@hrt-ankenaevn.dk, http://www.hrt-ankenaevn.dk/

Spørgsmål?
Du er meget velkommen til at ringe eller skrive til os.